MENÚ

Us presentem el TORNEIG DE PÀDEL HSJD. Una activitat social que el club ha posat en marxa per a gaudir d’un dia en família HSJD i realitzant activitat física.

L’activitat es realitzarà el dia 22 de Maig en horari de 9h a 18:30h i es desenvoluparà en el Club de Tennis «El Molí» a Sant Joan Despí.

L’activitat és per a totes les persones que formin part del HSJD, és a dir, socis i sòcies, pares i mares de jugadors/as, entrenadors i entrenadores, delegats i delegades i jugadors i jugadores (majors de 17 anys).

L’activitat estarà animada amb música per DJ durant tot el dia i els participants rebran un Welcome Pack amb la seva inscripció al torneig.

PREUS TORNEIG:
– Una categoria 25€ | Socis i Sòcies 22€
– Dues categories 40€ | Socis i Sòcies 35€

Per a poder apuntar-te, inscriu-te en el següent enllaç

Si necessites més informació de l’esdeveniment passa per secretaria del club o escriu un WhatsApp al número de telèfon del club.

Anima’t a participar i passarem un gran dia en família HSJD.

Notícies relacionades

UNEIX-TE
AL CLUB

#unsentimentunapassió

Categories

Equips Femenins

Equips Masculins

Últimes notícies

CAMPUS TECNIFICACIÓ ESTIU 2025

Com cada estiu, el nostre club organitza el Campus de Tecnificació d’handbol. Volem continuar donant molta presencia d’handbol durant la jornada. Els grups realitzaren dos

[instagram-feed num=6 cols=3 showfollow=true]