El Club Handbol Sant Joan Despí i la companyia CAPRABO han renovat el contracte de col.laboració per un any més, gràcies a la bona acollida que ha tingut en la nostra entitat. D’aquesta manera el nostre club continuarà formant part del programa CAPRABOSPORT, un programa de col.laboració amb entitats esportives que té per objectiu fomentar la vida saludable i la pràctica de l’esport a través d’ajuts a clubs com el nostre.
Des del Club volem agrair la vostra col.laboració en el aquest programa, i animar-vos a que ho continueu fent durant el proper any.
Hi poden participar tots aquells socis i components dels equips del Club que ho desitgin, a més de familiars o amics seus (fins a dues persones), tant si tenen la targeta El Meu Club CAPRABO, com si no. CAPRABO, que seguirà mantenint els avantatges que està oferint en aquests moments, retornarà al nostre Club un 4% de les compres que es realitzin amb la targeta El Meu Club CAPRABO. La nostre Club destinarà aquests recursos a finançar activitats esportives i socials de la nostra entitat.
Totes aquelles persones que desitgin afegir-s’hi, tinguin o no tinguin la targeta El Meu CAPRABO, es poden adreçar a les oficines del Club, per tal d’omplir la butlleta d’adhesió.



