MENÚ

Pica pica Nadal 2015 dels col·laboradors del club

El passat dimarts 29 de Desembre es va realitzar el pica pica tradicional de Nadal, unes 100 persones del nostre club (entrenadors/es, delegats/des,col·laboradors, membres de la junta directiva)van poder gaudir d’una magnífica estona a la família que forma el nostre club.
A aquest pica pica, també va assistir Belen Garcia (primera tinent al alcaldia de Sant Joan Despi) i Ferran Liesa (regidor d’esports de Sant Joan Despí), membres de la junta directiva de la Federació Catalana d’Handbol, aixi com de diferents esponsors del nostre club.
Els assistents van compartir una bona estona amb «tota la familia » que fa possible que el nostre club segueixi creixent any rera any.
Durant aquest acte, es van realitzar diferents rifes de material proporcionat pels diferents esponsors del club.

Notícies relacionades

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

UNEIX-TE
AL CLUB

#unsentimentunapassió

Categories

Equips Femenins

Equips Masculins

Últimes notícies

[instagram-feed num=6 cols=3 showfollow=true]